Hiç kimse dışarıdan görüldüğü gibi değildir ve bir insanı tanımak yıllar alır.
Hatta uzun zamandır tanıdığınız,dost olduğunuz biri,bir an gelir,öyle bir iş yapar,öyle bir söz söyler ki ;parmağınız ağzınızda kalır ve “Vay be,ben bu adamı tanıyamamışım demek ki “dersiniz.