Sibel

“Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında. Ya hatırlamak!.. Evet,o da var.Ömür böyle geçiyor işte;kâh unutup kâh hatırlayarak.”
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bizim sevmediğimiz kimse yoktur.Belki gönlümüze biraz serin gelenler vardır.
Hiç kimse dışarıdan görüldüğü gibi değildir ve bir insanı tanımak yıllar alır. Hatta uzun zamandır tanıdığınız,dost olduğunuz biri,bir an gelir,öyle bir iş yapar,öyle bir söz söyler ki ;parmağınız ağzınızda kalır ve “Vay be,ben bu adamı tanıyamamışım demek ki “dersiniz.
Ayna dediğin,taşı toprağı,evi sokağı da gösteriyor.Mühim olan bu vücudun içini görebilmek.Kalbin aynasında ne var,ona oluşabilmek.

Sibel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·629 syf.·
2022 60. kitabı
Yaşar Kemal
9.1/10 · 26,3bin okunma