Muhteşem bi araştırma eseri olmuş. Yormadan, sıkmadan merak uyandırarak okuttu kendini. Ben seslendirmeyle birlikte okudum ve seslendirmesi de oldukça keyifliydi. Kitaplara, kütüphanalere dair yaşanmış olaylara, tanıdığımız yazar ve kitaplara dair bilgi sahibi olmak çok iyi hissettirdi bana. Kitapların günümüzdeki halini alana kadarki geçirdikleri süreçler,tarihin sürekli tekerrür edip yaşanan olumsuzluklara ve tüm zorluklara rağmen binlerce eserin bugüne kadar gelebilmesi sahip olduğumuz kitapların değerini kat be kat artırdı gözümde. Tüm kitap severlerin okuması tavsiye ederim