Birbirimizi tanımak için ne bekliyoruz?
Birbirimizi anlamak için neyi bekliyoruz?
Birbirimize anlatmak için neyi bekliyoruz?
"Çünkü onu tanımak zaten bu hadiseler için lazımdı... Sen lazımsın bana ve önemlisin hadiselerden..."
"Demek insanlık ölümle nişanlandı... Yaşamak beraberinde anlamayı da getirirse gerçekten yaşanmış olur... Madem önceden hissedemiyoruz, bari sonradan bir şeyler hissetseydik. Madem kulaklarımız yenildi, kalbimizle dinleseydik..."
"Evet, yalan. Yıktığı yetmiyormuş gibi kurtarılmayı bekliyordu... Şimdi nereden mi çıktı yalan. Nereye girmedi ki? Halbuki biz onu esirimiz sanmıştık... Yaptığı işlere kendini inandırmasaydı, bu kadar benzemezdi gerçeğe. Kendi inanmasaydı, inandıramazdı..."