Bir şeyin tamamına değil, yarısına sahip olmanın nasıl bir üstünlüğü olabilirdi? Acaba bir şeyin tamamına sahip olmak insanı hoyrat ve küstah mı yapıyordu? Paylaşılan her şeyin, paylaşılmayandan çok daha büyük hazlar vereceğini mi anlatmak istiyordu? Demek ki hayat buluyordu, başka hayatlarla bölüşülen hayatlar...