Kitabı çok beğendim.çok içten ve samimi yazılmış.kendime yeni arkadaşlar edinmiş gibi hissettim.vefa dostluk affedicilik kendinle yüzleşme. ...severek okuyacağınız bir kitap
Kitabı çok beğendim.çok içten ve samimi yazılmış.kendime yeni arkadaşlar edinmiş gibi hissettim.vefa dostluk affedicilik kendinle yüzleşme. ...severek okuyacağınız bir kitap