Beni kendimden utandıran yazar. Neden mi? Bugüne kadar nasıl keşfedememişim diye kendime kızıyorum. İnsana dair, yaşama dair müthiş saptamalar. Belki hepimizin bildiği sıradan gibi gözüken durumları o kadar güzel anlatıyor ki. Örnek "çıngıraklı kahkaha", "dudağının kenarında öfke kıvrımı", "denizde susuzluktan ölen biri".