Iyi olmak insanın kendi doğasıyla uyumlu olmasıdır. Başkalarıyla uyumlu olmaya çalışınca uyumsuzluk baş gösterir. Bir insanın yaşamındaki en önemli şey kendi yaşamıdır. Komşunun yaşam şekline gelince; insan, yobaz değilse ahlâkî değer yargılarıyla caka satmamalı çünkü başkalarının yaşam şekilleri bizi hiç ilgilendirmez .Ayrıca nihaî hedef birey olmayı başarabilmektir. Modern ahlâk, insanın kendi döneminin standartlarını benimsemesinden ibarettir . Bence kültürlü bir insanın kendi döneminin standartlarını benimsemesi ahlâksızlığın en büyüğüdür.
Eğer suç kavramı yasalara aykırı davranışları temsil ediyorsa , yasalar kimler için geçerli ? Meşruluğu belirleyen niyetler mi yoksa toplumdaki konumumuz mu ? Insan hakları hangi insanları kapsıyor? Bir hırsız, tefeci veya zorba birinin toplumdaki yerine ve verdigi rahatsizliga son vermek meşru olur muydu ? Peki ya bunu kendi toplumunun faydası için yapan Napolyon, Atatürk veya Hz.Muhammed olsaydı yine de suç sayılır mıydı?
.....