Gayet seydiğim okumaktan keyif aldığım bir yazardır Gülseren Budayıcıoğlu.
Bu okuduğum 3. Kitabı galiba. Ara ara beni zorlasada okuması gayet keyifliydi.
Zorlayan yonü ise şu o kadar güzel aktarıyorki duygu yoğunluğunu hisleri... okurkem düğümleniyorsunuz... Bu okuduklarınızın gerçek olduğunu bilmek ise daha da zorlaştırıyor işi.. Bırakamıyorsunuzda hem şükrederek okuyorsunuz hem de ahlanıp vahlanarak...
Tess Gerritsen yine harikalar yaratmış... En son okuduğum kitaptan sonra bu kitap resmen beni kendime getirdi.. boşa demiyorum Tess ne yazsa okurum diye..
Bu sefer ki konumuz biraz ilginçti yalniz.. kitapta olaylar Uluslararasi uzay istasyonunda geçmekte. Deney amacı ile uzaya gönderilen bakteriler garip bir sekilde çoğalmakta ve deney hayvanlarını öldürmeye başlamakta.
Ardından istasyondaki astronotlarda bu salgindan etkileniyor. NASA ve istasyondaki bilim insanları bu salgın için calışmaya başlıyorlar. Fakat olümler okadar ani ve aci verici oluyorki onüne gecmekte zorlaniyorlar... ( hımmm bana biraz tanıdık geldi ama neyseee...)
Mutlaka okuyun derim..