Sidar

Kuşkusuz biliyorum, baskı altındaki çaresiz insan yanan ağaç kütüğüne benzer, zararı önce kendisine verir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir ses, ondan geriye sadece bu kaldı, bir ses…
Eğer ölümün onlar için hiçbir önemi yoksa, yaşamanın da yoktur. Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyor bu insanlar??
Ölüm karşısında herkes eşittir.