Seda Nur

Ağlamayı bilmeseydik nasıl yaşardık bilmiyorum.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayat her yerdedir" sözünü duymuş muydun?
Sayfa 35 - (Dostoyevski)·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanın, acısını sevmesi için dünyaya ait bir tutamağa ihtiyacı oluyor.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Edebiyat
Her şey yavaş yavaş kaybolur. Herkes ruhunda bir parmak tozla ötekinin yalnızlığını sevmeye çalışır.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan bir kere onurunu yitirmesin, hiçbir yalan utandırmaz artık, hiçbir düşkünlük yüzünü kızartmaz, hiçbir rezillik küçük düşürmez, hiçbir doğru erdem kazandırmaz, hiçbir acı merhamet uyandırmaz. O artık sadece kötüdür, korkaktır, çürümenin fotoğrafıdır, şiddetin ruhudur, toplumsal bir urdur, bir yalnızlık iskeletidir.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Edebiyat