Seda Nur

... Sana layık bir ölü olmak için çırpınıp duruyorum.
Sayfa 19 - (Taşlara Vuran Acı)·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... Ömür Hanım, dedim. Benim, dedi. Yalnızlık yıkıcı, dedim. Bilmem mi, dedi. Hele geceleri, hele sen evdeyken. Yazıyor musun? Döne döne, dedim. Yazmasam bir daha öleceksin Yazmasam seni sevemeyeceğim. Dünya yetmedi Mezarda bile yalnız bırakıyorum seni. Biliyor musun Hatice Şimdi binlerce Ömür Hanım seni seviyor Ben binlerce Ömür Hanım'ı seviyorum Binlerce güzellikle büyüyorsun, büyüyorsun. ...
Sayfa 19 - (Taşlara Vuran Acı)·Kitabı okudu
Edebiyat
... İnsanlar, dedim, konuşmuyor, dinlemiyor Herkes bir top pıtrak ötekinin ağzında. Korku, dedi. Bilmek korkusu Anlamak korkusu. Yaşamak korkusu
Sayfa 17 - (Taşlara Vuran Acı)·Kitabı okudu
Edebiyat
İyi ki diyorum, sonra, iyi ki harflerden bir insan olmuşum...
Sayfa 16·Kitabı okudu
Edebiyat
İyi ki Ömür Hanım, o büyük yalnızlıkta elimden tutmuş.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Edebiyat