Seda Nur

Herkes neşeyle bağırdı. Ben hariç.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Bu biraz salakça olabilir ama bazen kimsenin bilmediği sadece senin bildiğin bir şeyin olması güzeldir.
Sayfa 120·Kitabı okudu
Edebiyat
Neredeyse kim olduğumu unutmuştum.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Edebiyat
Sonsuza dek çocuk kalmak bazılarının sandığı kadar güzel değildir.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam