Seda Nur

Görünmezmişim gibi benim hakkımda konuşup söylediklerini anlamayacak kadar geri zekalı olduğumu düşünüyorlar sanırım. Bu şekilde çok şey öğrenmiştim.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimse anlamıyor. Hiç kimse… Bu da beni deli ediyor.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat
Bazen kafamda bir “sil” tuşu olsun istiyorum.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat
Düşüncelerin kelimelere ihtiyacı vardır.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Edebiyat
Herkes kendini ifade etmek için kelimeleri kullanıyordu. Ben hariç. Ve eminim ki tüm bu insanlar kelimelerin gücünün farkında değildi. Oysa ben farkındaydım.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Edebiyat