Seda Nur

… İstersen bu ölümle kapatalım zamanı Sen ve ben bir olalım yerle gök olsun iki Bir türlü anlamadık yaşamak neydi dersin Ölmekten yaşamaya zaman bulamadık ki Sadettin Kaplan
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Müzeyyen," dedim..."çok güzelsin, çok." "Allah ruh güzelliği versin," dedi bir tarafım. "Gözler ruhun aynasıdır," dedi bir şarkı.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Edebiyat
"Telin tam ortalarında bir yerde iken, nasıl yürüneceğini unutan bir cambaz olayım. Orada öylece, gece gündüz takılayım."
Sayfa 46·Kitabı okudu
Edebiyat
"Yatayım biraz," dedim. "Zor yatarsın," dedi bir tarafım.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Edebiyat
Zaten bu hayatta, her zaman bir şeyler eksikti. Ya da bana öyle gelirdi.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Edebiyat