Sevginin karşıtının nefret değil duyumsamazlık olduğunu düşünüyorum.Aldırmazlık.Birisi benden nefret ediyorsa,bana yönelik bazı duyguları var demektir,yoksa benden nefret edemezdi.Öyleyse,o kişiyle iletişim kurma umudum var demektir,ama bana aldırmıyorsa işim bitik ona ulaşmam olanaksızdır.