O S M A N

Yüreğinin yumuşaklığına rağmen zulmün karşısında duran biriydi.
Reklam
Gözlerinden, gözlerinden öperim Bir umudum sende Anlıyor musun?
Insanoğlunun niçin bu kadar alçaldığını, niçin bu kadar budala olduğunu hala anlayamadığıma yanıyorum.
Bilir misin, "canım" dediğimde içimden canımın çıkıp sana koştuğunu duyarım hep.
Ne güzel şey, sana inanmak!