O S M A N

Benim için çok mühim olan, sana âşık olmak veya âşık olmadığını bağırıp yırtınmak değildir. Asolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir.
Reklam
Ben ki 29 yaşındayım. Ama binlerce yıldır seni arıyor, hasretini çekiyorum.
Gözlerinden öperim canım. En çok da burnundan. Gülme, ciddi söylüyorum.
Kendine iyi bak. Bir daha hiçbir ana doğurmaz seni.
Biz ikimiz! İki müthiş hasret, iki parça can...