O S M A N

Canımızı dişimize takıp uğraşacağız. El ele vereceğiz başarmak için. Başka çaremiz yok.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kapalı yanı var insanın. Belki her insanın... Karşıdan anlaşılmıyor.
Edebiyat
Ne kadar ağır baskılar var insanoğlunun yaşamında!
Edebiyat
Yoksa bugünkü yetişkin kuşakta anlaşılması güç bir aşağılık duygusu mu var? Çoğu hödük, cahil. Ellisine geldiği halde eline kitap almamış "büyük"ler var.
Edebiyat
içi başka, dışı başka âlemin. Herkesin en az iki yüzü var. Biri içinde, biri dışında. Kimse içindekini göstermiyor. Dışındaki de yapmacık.
Edebiyat