Şeb_i yelda

Şeb_i yelda
@Sebi_yelda
Şeb-i yeldâyı müneccimle muvakkit ne bilir Mübtelâ-ı gâma sor kim geceler kaç saat? 《Sâbit》
...beni bilin diyen, bana inanın diyen tanrı, neden bana aşık olun diye emretmemiş, aşkı emre uymaz şekilde yarattığı için mi...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kafka'nın "geriye dönülmeyecek o yeri"ni buluncaya kadar ya da Nasuh'un tövbesi gibi, asla geri dönemeyeceği o anı buluncaya kadar, yalanın bittiği hakikatin başladığı yeri buluncaya kadar çabalayacaktır insan.
...aşk hayvanımızda şehvete dönüşüyor, adalet duygumuz onda intikama dönüşüyor, kırgınlığımız onda arsızlığa dönüşüyor, bakışlarımızı bir hüznü def etmek için muhatabımızdan kaçırıversek, hayvanımız muhatabımızı tam gözünden vuruyor.
...uzaktakiler uzak oldukları için yakındakiler yakın oldukları için mesafeyi umursamayabilirler. Biz yine de deneriz. Yolcuya yolu ve menzili idrak ettirirsek onu hız körü olmaktan kurtarırız.
Toprağa karışmak ne güzel...
...toprağın içinden gökyüzüne bakıp kar mı yağacak nur mu yağacak diye beklemek ne güzel...