Şeb_i yelda

Şeb_i yelda
@Sebi_yelda
Şeb-i yeldâyı müneccimle muvakkit ne bilir Mübtelâ-ı gâma sor kim geceler kaç saat? 《Sâbit》
...kimsesiz olanı incitmek, sahipsiz olanı yıpratmak, evsiz olanı acıtmak, akılsız olanı dövmek bir dürtü mü, bilinçli bir eylem mi, tanrılık butonu mu, firavun böbürlenmesi mi, ne, ne, ne, her ne ise!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan sorumluluktan kaçar. Diğer seslere sağır olmanın en pratik yolu, kendi sesinin ve çıkardığın gürültünün fazlalaşmasıdır. İçimde çığlık çığlığa yükselen bir benlik var...
...ölmeden önce ölmek için bile ölmeden önce yaşamak gerekiyor taya, işte onu beceremiyoruz, kederli güvercinler gibi aynı olukta ömür tüketiyoruz...
Sanatın insanı seçkin bir konuma ve yüksek bir statüye çıkardığı düşüncesi ile yalnızlığını hem kutsamaya başlar, hem de bu büyük yalnızlığı görünür kılmak ister.
Eve dönmek aslında içinde hiçbir zaman tam anlamıyla bulunmadığımız yerlerden geçmekle mümkün bebeğim, yolu mekan bilmek ama onu yurt edinmemekle mümkün, dolayısı ile dünyayı kalpten söküp attığımızda asıl eve doğru yürüyemez miyiz?