Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben seninle uzun bir araf yaşadım
Ölünlere gittim geldim diyor.
Sığmam dünya yüzünde bir yere artık
Nereden geçsem benim.değil, kalamam bir yerde.
......
......
Içimde bir parça; ne kopuyor ne ölüyor.
Gitmek ölüm bana, kalmak haram
"Sadece aşk derim. Ama bunu olumlu bir neden olarak da gösteremem. Aşk işte, Nevzat'ın söylediği gibi insanın hissedebileceği en yıkıcı duygu. Hepimiz bunu biliriz aslında, bilmesek de hissederiz. Gel.gör ki bu duyguda da vazgeçemeyiz. Kapımızı çaldığında biraz tereddüt etsek de çok fazla bekletmez, büyük bir heyecanla buyur ederiz içeriye. Bedelini de öderiz tabii sonund..."
"Aşk be Ali, aşktan söz ediyoruz ya. Aklın bittiği, duygularin başladığı yerden. Aşk çok.güçlü bir duygu evladım. Bizi bizden alıyor. Ne yazik ki her zaman da olumlu sonuçlar doğurmuyor. Hanımlar bana kizacak ama aslina bakarsan çoğunlukla aciyla bitiyor. Aşk, gerçekten de çok yıkıcı bir duygu..."