# okudum # bitti
Meyra Sinan Akyüz
Son zamanlarda çok duyduğum için ve yazara son bir kez şans vermek için okudum .Maalesef sevemedim. Konu olarak Bosna’da yaşanan insanlık dramını anlatıyor, savaşın çirkinliği o kadar uzatılmış ki...Kitap nerdeyse hiç ilerlemiyor, evet yaşanan dram çok ama çok üzücüydü ama bir yazar Farklı ifade etmeliydi.Maalesef kadın tecavüzleri ve ah biz ne yaptık nasıl güvendik komşularımıza diyalogları kitabın üç beş kahramanı arasında yaşanıyordu.
Elbette üzüldüm içim ezildi ancak bu kadar uzatmak yerine daha çarpıcı olabilirdi.
Okuyup okumama seçimini size bırakıyorum.