Çok keyifle okuduğum sıcacık bir romandı.Unutulmaz bir aşk hikayesi, özgür düşünen bir kadının cesareti, annelik ve ait olma duygusu üzerine harika bir hikayeydi.
Okuduğumuz ne olursa olsun başka dünyaya götürebiliyorsa, cesaret ve empati yeteneği sunabiliyorsa bence iyi kitaptır.
Tavsiye ediyorum bu tarz sevenlere..