BU, BU KİTABIN İNCELEMESİ DEĞİLDİR.
BENİM KENDİMİ İNCELEMEMDİR.
OKUYUP ZAMAN KAYBETMEMENİZİ ÖNERİRİM.
Bu kitap benim için biriyle ortak bir nokta. İkimizde de var olan nesnel bir hatırlatıcı. Bir gün O da okuyacak. Ve belki aynı satırların altını çizecek. Ve belki son kez aynı duygular paylaşılacak.
Bu kitap bir çeşit pişmanlık. Bir adet alıp paylaşmadığım için. İki adet alıp bir bağ oluşturduğum için.
Aldığım ve okuduğum zaman arasındaki belirli bir çizgide, ben farklı biri oldum. Aynı kişi değilim. Büyüdüm. Dışarıdan yalnız gözüken ama derinlerimde bir yerde iki kişi yaşadığım farklı bir sürecin içerisine girdim.
Söylemek istediklerimi, söyleyemediklerimi yaptığım alıntılarla kendime söyledim galiba. Düşünmeye iten bir gerçeklikle, kendimle bir yüzleşme gibi geldi bana.
Bizden bir hatıra oldu. Kutsal oldu.