Seda ÖZGÖKÇE

Seda ÖZGÖKÇE
@SedaOzgokce
"Hedeflerine giden en gerçekçi yol hayal kurabilmektir." ERÇEKO

Seda ÖZGÖKÇE

, bir kitap okudu
10/10
·264 syf.·
2025 90. kitabı
Serkan Karaismailoğlu
8.6/10 · 2.816 okunma
Reklam
Yağma yok!
"Biz Türkçe'ye ve Türk Tarihi'ne Atatürk'ün cesaretiyle kavustuk." Atatürk'ün asıl yürüyüşü, savaş bitince başlayan yürüyüş. "İşitiyorum " demişti, "benim dille, tarihle uğraştığımı gören bazı kısa düşünceli yurttaşlar, 'Paşa'nın işi yok, dille, tarihle uğraşmaya başladı' diyorlarmış... Yağma yok! Benim işim başımdan aşkın! Ben bugün ileri bir Türkiye 'yi kurmaya ne kadar çalışıyorsam, yarının Türkiye 'sinin temellerini atmaya da o kadar dikkat ediyorum..."
Süleyman Çobanoğlu·Kitabı okudu
1000Kitap
İşte canı teslim vakti gelip çattı. Çattı da, biz hangi yüzle Tanrı'nın huzuruna çıkacağız? Çıkıp da ne diyeceğiz? Hayatımız boyunca koşturup durduk oysa, durmadan birşeyler yapmaya çabaladık! Çabaladık da ne geçti elimize?
Sayfa 274 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Sadece yaptıklarımızdan değil, yapmadıklarımızdan da sorumluyuz.
Sayfa 191 - Lao-Tzu·Kitabı okudu