......
Kim olduğumu henüz yeni öğrendim
İyi ki; adımı söyledi bir kez dudakların
İyi ki; var oldum,sana yakınlaştım da
İyi ki; seni gördüm, seni sevdim
İyi ki; sevildim doyasıya
Kim bilir? Bir yeraltı nehri gibi
Kaybolup gidecektim,beni bulmasaydın
Sularım bir denize varmayacaktı
Ve bu şiiri yazmayacaktım,sen olmasaydın