S.

S.
@Seda_1o
...
Yürürken kendi kendime şarkı mırıldanıyordum. Hiç dostu olmayan, yakın tanıdığı olmayan, sevincini paylaşabileceği kimsesi olmayan her insan gibi ben de mutlu olduğum zamanlar kendi kendime şarkı mırıldanırım.
Reklam
"Ama taşlaşıyorum gitgide gözlerime bakmıyor kimseler."
"Canın yanmış ama ağlayamamış gibisin."
Ben her şeyi içimde yaşamaya o kadar alışmışım ki her gün yıkılıp yeniden toparlanıyorum ve benden başka kimsenin haberi olmuyor.
Boş ve anlamsız bir hayattı benimki. İçimin çekildiğini hissediyordum; bulamayacağım bir şeyi arıyor, tutamayacağım bir şeye uzanıyor gibiydim.
Reklam