Deneme türünde yazılmış bir eser . Birkaç hikaye dışında ne yazık ki sevemedim . Bu türü sevenler bir şans verebilir . Benim için hayal kırıklığı oldu …
Yazarın kalemini sevdiğim için bu kitabını da severim diye düşünmüştüm ama yanılmışım . Evet kurduğu cümleler yine güzel, anlamlı ama tür olarak ne yazık ki bu kitabı pek sevemedim . Yazar, giden sevdiğinin arkasından iç dünyasını yazıya dökmüş …