Yazardan okuduğum 2. kitaptı . Polisiye roman olarak evet güzeldi ama ilki kadar beni etkilemedi . Gece yarısı trende bir cinayet işleniyor ve şans eseri orda bulunan bir dedektif de olayı çözmek için o vagondaki tüm yolcularla görüşüyor ve sonunda gizemli olayı çözüyor . Merak edenlere tavsiye ederim..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazar , Peygamber efendimizin bir gününü farklı yönlerden anlatmış . Örneğin ; dua yönünden , tefekkür yönünden , ailesiyle ilişkileri yönünden gibi . İçindeki yazılanlar gerçekten çok kıymetli. Merak edenlere tavsiye ederim..