bundan 1 sene öncesinde okumuş olduğum bir kitaptı o kadar zaman geçmesine rağmen izi kalmış ki bu sözleri yazıyorum .. duygularını efsane şekilde yazmış, aşkını... bir zamanlar ulaşılması zor olarak gördüğü insanları gün geçtikçe alt ettiği yazılmıştı eğitimli bir kızın yanına yakışması uğruna kendini yazarlık uğrana geliştirmişti.
Allahım ne kadar değerli sevgi uğruna , onu mutlu etmek uğruna kendini geleceğini değiştiriyordu, sevmek değişim midir ? bence kesinlikle
böyle delice sevilmeyi umardım :) ama ruth gibi sevememe becerisini de kendimde bulurdum ve korkardım.