Çok beğenerek okudum. Son sayfaya kadar aslında tam olarak ne olduğunu bilmediğimiz,psikolojinin insan yaşamı üzerindeki etkisini çok güzel bir şekilde ortaya koyan bir kitap.
Ahmet Ümit çok tahmin edilebilir sonlu hikayeler yazıyor malesef. Okurken keyif alınıyor evet ama çok basit geliyor yazdıkları ,sanmıyorum artık okuyacağımı. Okuma kültürüne yeni alışanlar için uygun olabilir ..