Gerritsen kitaplarını okurken kendimi kaptırıyorum ve kahramanlarıyla birlikte olayları adete yaşıyorum. Onun en kötü diyebileceğiniz bir kitabını bile en fazla 2 günde okuyacağınız garantisini verebilirim....R&I serisinden seçim yapamam çünkü hepsinin hastasıyım. Seri dışındaki kitapların da favorim Kemik Bahçesi,Hasat ve Kan Gölü....