Hayat, ağzında eriyen bir şeker gibi kandırır bazen. Önce tatlıdır, güven verir... Sonra bir anda, o tatlılık boğazına takılır, yutar gibi olursun ama yutamazsın. Acı bir tat bırakır, gitmez. Ne kadar su içsen, ne kadar unutmaya çalışsan da izini bırakır. Bazı anlar geçer, ama bıraktıkları duygular kalır. Zamanla şekil değiştirir ama hep oradadır, hatırlatır.