Seda

"Aşkın içinde hiçbir zaman kötülük bulunmaz." ?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çocukluktan beri yapmak istediğimiz bir sürü şeyi yapmaktan sadece etrafımızdakiler "bu işi yapamaz" dediği için,kim bilir kaç kere vazgeçmişizdir..."
"İnsanoğlunun arada sırada uydurmaya bayıldığı hayali itirazlar olmasa her şey ne kadar kolay yoluna girerdi."

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
1 saatte okudu
·
2021 45. kitabı
André Gide
7.7/10 · 6,7bin okunma
"İnsanın karnı tok,sırtı pek oldu mu başkalarının yoksulluklarını okuması,merhamete gelip iç çekmesi ne tatlıdır."