"Doğal ölüm diye bir şey yoktur: İnsanın varlığı dünya düzenini konuşma, tartışma konusu haline getirdiğine göre, onun başına gelenlerin de hiçbiri hiçbir zaman doğal sayılamaz.Bütün insanlar ölümlüdür: Ama her insan için, ölümü, bir çaparızdır; ölümünün geleceğini bilse bile, ona boyun eğse bile, insan için ölüm, olağana aykırı bir yamanlık taşır."
"Annesini yitirdiği için bitkin, beli bükük, elli yaşında bir kadına rastladığım zaman, sinir hastası bir kişi diye bakardım ona: Hepimiz ölümlüyüz çünkü; insan seksen yaşına gelmişse, ölecek yaşa artık gelmiş demektir, diyordum.
Öyle değilmiş.İnsan doğduğu için, yaşamış olduğu için, yaşlandığı, kocadığı için ölmüyor.Bir şeylerden ölüyor."