seda

seda
@Seddcakr
Yaşamı düz bir çizgide tutmak tükenmektir.
Öğretmen
İstanbul Üniversitesi'19
istanbul
1386 okur puanı
Nisan 2018 tarihinde katıldı
Yaşamak denilen bu yüce şiir Bir yaz yağmuru değildir insanda Öyle etkisiz Öyle selamsız geçer mi sanıldı Mutluluk denilen o büyük özlem Bir bülbül şarkısı değildir şafakta Öyle sessiz Öyle soluksuz biter mi sanıldı
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·78 syf.·
4 günde okudu
·
2021 11. kitabı
Adnan Yücel
9/10 · 2.758 okunma
Aşk demişti yaşamın bütün ustaları Aşk ile sevmek bir güzelliği Ve dövüşebilmek o güzellik uğruna Işte yüzünde badem çiçekleri Saçlarında gülen toprak ve ilkbahar Sen misin seni sevdiğim o kavga Sen o kavganın güzelliği misin yoksa
Şiir
Su ve ateş çağındaydı soluğumuz En umutsuz geceyarılarında En ıssız yollarda bırakıldık hep Yıkılmadık Günün bir yüzünde avuçlarken güneşi Bir yüzünde yeniden düştük toprağa Korkmadık Yüreğimizle parçaladık en sert kayaları ...
Şiir
Aşksız ve paramparçaydı yaşam Bir inancın yüceliğinde buldum seni Bir kavganın güzelliğinde sevdim Bitmedi daha sürüyor o kavga Ve sürecek Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek
Şiir