Her kitabının sonuna geldiğimde içimden: “Ah Zweig!” diye geçirip bi 10 dk kadar kitabı elimde tutup düşüncelere dalıyorum. Sen çok daha uzun yıllar yaşayıp daha çok eser bırakmalıydın bu gezegene. Nasıl olur?Duygu ve düşüncelerin böylesine kıymetli betimlemesi nasıl yapılabilir?Bu nasıl bir aşk?Bu nasıl bir hikaye?Eserin güzelliği insanı hikayenin içine çekebilmekse eğer, bunu daha iyi yapan birini tanımıyorum senden başka.Bitmesini hiç istemediğim bir kitap daha bitti.Tanımlayacak kelime ben bulamıyorum.
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,7bin okunma
Bir Marukami kitabının daha sonuna “Ee ne oldu şimdi?” sorusuyla geldim. Bu yazarı okumaya başlamadan önce hayal gücünüzü almayı unutmayın yanınıza. Varlıkla yokluk arasında gidip gelmenin hazzı hiç bu kadar derin olmamıştı. Ne mi oldu? Ne olduğu size kalmış. Kalemine sağlık üstat !
Sputnik SevgilimHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20167,1bin okunma