İş yerinde bir yüzleşme başlatıp, sonra öfkenizi gözyaşlarına, özür dilemelere, suçluluk duygusuna, karmaşaya ya da öz eleştiriye dönüştürdüğünüzü hiç oldu mu? Karen'in davranışı evrensel olmasa bile, pek çok kadına tanıdık gelebilir. Bazılarımızın kendi öfkesini reddedip, en değerli özelliklerimizden biri olan açıklığı feda etmesine yol açan bilinçaltı nedenleri nasıl daha iyi anlayabiliriz?