📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bul bakalım kafiyelerini: Âh."
İsmail bir çırpıda saydı:
"Râh, ervâh, gâh, tecelligâh, agâh, nigâh, ikrâh, iflâh..."
Biraz düşündü, ekledi:
"Günâh da âh'la kafiyelidir.
O da siyâh'la, simsiyâh'la, vâh'la, eyvâh'la.
Lakin hepsi de Allah'la. Âh'tır kafiyelerin en güzeli."
Ellerim iki yana düştü. Doğru muydu?
Ben, bütün bunları yaşamış mıydım?
Bir tebessüm takıldı dudağıma. Kan bastı bedenimi. Dahası yoktu bunun.
Bir ömür boyu aradığı metni ele geçiren ama onun alfabesini çözemeyen birinin o alfabeyi ansızın çözdüğü anda hissettiği ne ise ona benzer bir duygu.