Seden

Seden
@Sedennn
Biraz daha uyusam da tüm saçmalıkları unutsam mı acaba?" diye düşündü.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keşke herkesin ömrü vicdanı kadar olsa
İnsanlar için gözlerini feda etsen, zaten kördü derler
Çölü güzel kılan şey," dedi küçük prens, "bir köşesinde bir kuyu saklamasıdır...
İnsanlar nerede? Çölde biraz yalnızlık duyuyor kişi... İnsanların arasında da yalnızlık duyulur dedi yılan.