Bir öğretmen olarak okuduğumda okuduğum her satırı tekrar tekrar düşünmeme sebep olan kitap. Görünenin, öğretilenin ya da toplumca dayatılanın aksine Melody'nin engeli onu hayattan koparmış değildi, hatta belki de buna kendi bile inanmıyordu. Hayatına giren bir arkadaş, ona inanan bir komşu ona bir umut ışığı olmuştu ve belki de kendi haline acırken ondan daha kötü durumda olan birinin hayat dolu halleri onun değişmesine sebep olacaktı. Kitabı okuduktan sonra her çocuğun, her bireyin işlenmemiş, keşfedilmemiş bir tarafı olduğunu aklıma kazıdım ve bakış açım inanılmaz değişti. Benim için tekrar tekrar okuyacağım bir kitap oldu.