Seda

Kitap okumayan kişi, pişmemiş yemek gibi çiğ kalır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözlerinin içine bakılmadan büyütülen çocuklar, büyüdüklerinde isterse kral, sultan olsun, kendilerini ölene kadar değersiz hissederler.
Bir defa alemin kralı olmadığını kabul edersen, cesur ve akıllı kadınların arasında yaşayan çok şanslı bir adam olduğunu anlarsın.
Tarih boyunca kötülerin birbirleriyle çıkarları adına öyle güçlü bir işbirliği ve dayanışması var ki, iyilerin romantik ve pasif düşünceleri un ufak olup dağılıveriyor karşılarında…
Hiç kimsenin önünde eğilmeyen baş sadece sevdiğini kaybetmemek için onun için eğilirse bunun adı aşktan başka ne olur ki?