“Dünyanın öbür ucuna yürüsem de kasabalar kasaba, şehirler şehir, insanlar insandı. Ve bunca aynılığa rağmen insanlar hep, insanlar daima, insanlar her yerde yalnızdı.”
“Bir kadının her daim bir erkeğin korumasına ihtiyacı olduğunu dinleyerek büyümüşsen, geceleri sokakta peşine takılan manyakları ancak elindeki telefondan babanı aramış gibi yaparak püskürtebilmişsen,yalnızken rahatsız edildiğin barda yanında bir erkek varken ferah fahur oturabilmişsen,sonunda yanında bir erkek varken kendini daha güvende hisseden bir kadına dönüşüyorsun işte.”