Kronik üşengeç

En çok üzülmemeyi istedim, mutlu olmayı istemek yeni yeni geliyor aklıma.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan boşuna bu kadar dayanıklı olmaz.
“Belki de mutluluk sadece kovalayabildiğimiz bir şeydir…”
Giresun’un ortasında internet çağında ben görüntülü konuşamıyorum…
Koşma
… Kimi âşık dileğine ulaşır, Sevdiğiyle cümbüş eder, gülüşür, Kimi benim gibi garip dolaşır, Asıl âşık kâm almayan kişidir.