Kronik üşengeç

Reklam
Bütün bir çocukluğunu parmak uçlarında yaşamış olanlar temkinli adım atarlar. Bastıkları yerleri bilirler. Düşmezler, çarpmazlar, dökmezler.
Olmayacak Şeylerin Hayalini Kurma Federasyonu olsa, başkanı ben olurdum…
Üstü gelir mii:)
Yağmur duasında çıkanlar gibi senin duana çıkıyorum her sabah.
Fakat fen hiç ilerlememiş Muazzez, seni geri getirmenin formülünü bulamadık ya, bırak Nobel ellerin olsun.