SemGrb

SemGrb
@Seemi
Je ne suis ni savant ni ignorant.
Sevgi denen nesnenin güzelliği, nedensiz ve tartışmasız olabilmesindeydi.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Keşke, birlikte oldukları zamanlar hiç uyumamış olsalardı, hep dolu dolu yaşamış olsalardı sevgilerini.
Ne olurdu biraz daha yiğitçe davranabilseydi; anlasaydı Nermin'in içindeki kargaşayı.
İnsanlar neden değerini bilmiyorlardı ellerine geçirdikleri mutluluğun? İlle yitirmek mi gerekti anlamak için?
Bir büyük sevginin mutluluğuna layık olması için insanın, o sevgiyi taşıyacak kadar güçlü bir yüreğe sahip olması gerekti.