SemGrb

SemGrb
@Seemi
Je ne suis ni savant ni ignorant.
İnsanlar arasındaki yürüyüşünde, bir adaletsizlikten diğerine giderken sonunda bizzat Adaletsizliği anlamaya vardın..
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
aşkın hakkını vermeyi, havanın eksik olduğu bir dünyada soluk almanın tek yolunu onda görmeyi… başardım.
Alıntı
Zira her yerde tek bir hayat belirtisi vardır: Yaşamamanın kaçınılmaz zorunluluğu.
Alıntı
Gücümüz kaynağını düşlerimizden alır
Gecelerimize gizlediğimiz her şey, olası ve fiili iç çekişlerimiz, bütün bunlar…
Alıntı