- Oğlum diye seslendi annem..
+ Efendim anne dedim.
- İnsanlar hep kendisinden daha iyi olan insanları örnek alıp onlar gibi olmak isteyip amansızca bir yarışa girerler sakın onlardan olma dedi..
+ Peki ne yapmalıyım anne nasıl birisi olmalıyım dedim.
- Her zaman bulunduğun noktadan daha kötü konumda olan insanlar daima olacaktır ve senin görevin o insanlara yardımcı olmak olacak.
Cebi değil gönlü zengin insan ol..