"Çok şey söylemek istiyordum aslında.Ama çok şey söylemek gelince içinden, susmalıydı insan.Birine çok şey söylemek istemek, o birini haddinden fazla önemsemekti çünkü."
"Başıma gelenler, bana dünyadaki her şeyin hepimiz için olduğunu çoktan öğretmişti.Yadırgadığın her şeyi yaşayabilir, yargıladığın herkese dönüşebilirdin. "
"Hala bir ilişki içindeyseniz, biriyle geçinebiliyor olmanız geçinmek zorunda olduğunuz anlamına gelmez. İşlerin yürümesi için gereken herşeyi yaptıktan sonra bile mutsuzsanız belki de artık yolunuza devam etmeniz gerekiyordur. "