O herkesten çok severdi seni.
Beni sevenler içinde beni en çok seven mi oydu yoksa onun sevdikleri içinde en çok sevdiği mi bendim, bunun ayrımını yapamıyorum.
Ne önemi var ki?
Çok önemli.
Neden?
Çünkü birinin en sevdiği olmak ile o en çok sevenin diğerlerinden farklı olmasını sağlayan şeyin beni çok seviyor olması bana çok farklı hissettiriyor. Yani beni sevdiği için o mu farklı, yoksa beni sevdiği için ben mi diğerlerinden farklıyım, bu çok farklı hissettiriyor.
Bence, sonuçta çok seviliyor olmak en önemli şey!
Sence öyle! Beni sevdiği için farklılaşan insanlardan pek haz etmem. #U'mutsuzlar'dan